News Details

L'IIIA participa en la creació d’un nou format d'aprenentatge en línia amb tecnologies d'Intel·ligència Artificial
L'IIIA participa en la creació d’un nou format d'aprenentatge en línia amb tecnologies d'Intel·ligència Artificial

18/NOV/2021
18/NOV/2021

 

Els cursos en línia massius i oberts, més coneguts com MOOCs, van ser fa anys una de les novetats més comentades en l'educació en línia. Ara, investigadors del IIIA-CSIC juntament amb uns altres dins del projecte europeu RIS3CAT, han desenvolupat un nou concepte que aprofundeix més en una educació en línia concreta i personalitzada a través de noves tecnologies que milloren l'aprenentatge: els NANOMoocs.


Els NANOMoocs són nou format audiovisual de curta durada, flexible i rigorós, que promou l'oportunitat d'aprenentatge durant tota la vida. Les temàtiques de les píndoles formatives estan alineades amb 10 dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'Agenda 2030 i s'ofereixen a través de la plataforma nanomoocs.cat.


La diferència principal entre aquesta mena de cursos i els seus predecessors és la incorporació de tècniques de visió de computació, blockchain, ludificació i intel·ligència artificial. En aquest sentit, el IIIA ha treballat en tecnologies d'adapting learning, és a dir, eines de personalització perquè el curs s'adapti a cada estudiant segon el seu desenvolupament, i en tecnologies per a millorar el procés d'avaluació per parelles.


El projecte de nanoMOOCs ha estat liderat per Miquel Oliver, catedràtic del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) de la UPF, i aglutina un consorci amb personal investigador de l'IIIA, la UPF, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Universitat de Barcelona (UB) i experts de les empreses Grup Lavinia, Edebé i Grupo Ormo.

Podeu trobar més informació en la nota de premsa de la UPF.

Els cursos en línia massius i oberts, més coneguts com MOOCs, van ser fa anys una de les novetats més comentades en l'educació en línia. Ara, investigadors del IIIA-CSIC juntament amb uns altres dins del projecte europeu RIS3CAT, han desenvolupat un nou concepte que aprofundeix més en una educació en línia concreta i personalitzada a través de noves tecnologies que milloren l'aprenentatge: els NANOMoocs.


Els NANOMoocs són nou format audiovisual de curta durada, flexible i rigorós, que promou l'oportunitat d'aprenentatge durant tota la vida. Les temàtiques de les píndoles formatives estan alineades amb 10 dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'Agenda 2030 i s'ofereixen a través de la plataforma nanomoocs.cat.


La diferència principal entre aquesta mena de cursos i els seus predecessors és la incorporació de tècniques de visió de computació, blockchain, ludificació i intel·ligència artificial. En aquest sentit, el IIIA ha treballat en tecnologies d'adapting learning, és a dir, eines de personalització perquè el curs s'adapti a cada estudiant segon el seu desenvolupament, i en tecnologies per a millorar el procés d'avaluació per parelles.


El projecte de nanoMOOCs ha estat liderat per Miquel Oliver, catedràtic del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) de la UPF, i aglutina un consorci amb personal investigador de l'IIIA, la UPF, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Universitat de Barcelona (UB) i experts de les empreses Grup Lavinia, Edebé i Grupo Ormo.

Podeu trobar més informació en la nota de premsa de la UPF.

Requirements:

Salary: 


Duration: 


Workday: 


Workplace: 


Start date: 


Closing date: