ADDIA
ADDIA

ADDIA
ADDIA
 : 
Plataforma d’aprenentatge competencial personalitzat mitjançant l’ús d’intel·ligència artificial
Plataforma d’aprenentatge competencial personalitzat mitjançant l’ús d’intel·ligència artificial

A Project coordinated by IIIA.

Web page:

Principal investigator: 

Collaborating organisations:

DIDACTIC LABS

DIDACTIC LABS

Funding entity:

Generalitat de Catalunya
Generalitat de Catalunya

Funding call:

INNOTEC
INNOTEC

Funding call URL:

Project #:

ACE014/20/000039
ACE014/20/000039

Total funding amount:

198.183,00€
198.183,00€

IIIA funding amount:

97.285,00€
97.285,00€

Duration:

01/May/2021
01/May/2021
31/Dec/2022
31/Dec/2022

Extension date:

Durant els darrers mesos, tots hem observat com l’educació s’ha digitalitzat repentinament però també que li queda un gran camí per davant. Didactic Labs portarà tecnologies disruptives del camp de la intel·ligència artificial com el Machine Learning, el Big Data i els Sistemes Recomanadors a aquest apassionant sector amb la creació d’una plataforma que ajudarà als docents a entendre millor com estan aprenent els seus alumnes i ajudar-los de forma personalitzada.
La plataforma contindrà eines que ajudaran a analitzar com els alumnes adquireixen els coneixements i les competències. Posteriorment crearà de grups òptims d’estudiants amb necessitats similars i suggerirà activitats al docent que permetin personalitzar i maximitzar l’aprenentatge del grup o d’estudiants en particular. Aquesta tasca d’analisis i personalització seria d’una complexitat enorme si l’hagués de portar a terme el propi docent i per aquest motiu no s’està fent a dia d’avui. No obstant, sí que és possible si es fa amb el suport d’eines intel.ligents per a la presa de decisions que assisteixen al docent i interactuen amb ell per tal que pugui decidir guiat per les dades i suggeriments.
 

Durant els darrers mesos, tots hem observat com l’educació s’ha digitalitzat repentinament però també que li queda un gran camí per davant. Didactic Labs portarà tecnologies disruptives del camp de la intel·ligència artificial com el Machine Learning, el Big Data i els Sistemes Recomanadors a aquest apassionant sector amb la creació d’una plataforma que ajudarà als docents a entendre millor com estan aprenent els seus alumnes i ajudar-los de forma personalitzada.
La plataforma contindrà eines que ajudaran a analitzar com els alumnes adquireixen els coneixements i les competències. Posteriorment crearà de grups òptims d’estudiants amb necessitats similars i suggerirà activitats al docent que permetin personalitzar i maximitzar l’aprenentatge del grup o d’estudiants en particular. Aquesta tasca d’analisis i personalització seria d’una complexitat enorme si l’hagués de portar a terme el propi docent i per aquest motiu no s’està fent a dia d’avui. No obstant, sí que és possible si es fa amb el suport d’eines intel.ligents per a la presa de decisions que assisteixen al docent i interactuen amb ell per tal que pugui decidir guiat per les dades i suggeriments.
 

2021
Ariadna Quattoni,  & Xavier Carreras (2021). Minimizing Annotation Effort via Max-Volume Spectral Sampling. Findings of the Association for Computational Linguistics: EMNLP 2021 (pp. To appear). Association for Computational Linguistics. [BibTeX]  [PDF]
Pablo Aramendía
Contract Engineer
Phone Ext. 256

Jesus Cerquides
Scientific Researcher
Phone Ext. 228

Jordi Sabater-Mir
Tenured Scientist
Phone Ext. 261

Carles Sierra
Research Professor
Phone Ext. 231